Si Pujangga Mimpi

Malam tiba.....
Kala embun masih menari...
Berpaut daun bersandar nan diam...
Tiba waktu..ia akan ilang...dr leher untuk rantai...
peninggalan dia buat diriku...

Subuh datang.....
bawa kesedaran...tika fikiran masih termenung....
hakikat lama yang di harap hanya mimpi....
ianya nyata dan bukan khayalan...termangu lagi....
satu hari kau kan pergi...kerna aku ada sudah yang di cintai...

Siang bertandang....
terik hingga embun nampak gila kalau wujud...
maka hilanglah semua duka semalam....
di bawa pergi lesap bagai mencelik mata....
aku...berharap kali ini ia bukan mimpi.....

KERANA AKU SUDAH ADA YANG MENCINTAI........

Wednesday 29 June 2011

BeBudaK SamaD MetiNg Nak mAnDI mANdA

Assalamualaikum........

yoshhhhhh.....sekali lg bebudak samad geng terjah n bersepah ( nama grup?? ) buat plan nak g mandi manda...cam biasa afiq mmg suka mandi manda dek kerana badan dia yg yg agak berbau wahahhahahaha >_<

tgh tgu Mr. lobocop hahhaha
So td kitaorg meeting...echeh meeting tak tahan dengar sambil bedal nasi ayam n teh o limau panas ( tu aku yg makan ) ekcelli dh kenyang makan kat rumah, n aku assume semua nak makan so aku order la sekali tgk2 afiq a.k.a lobocop tak makan...cis ilang program nak diet malam hahahhahahaha ly n mokcik makan gak la...so aku teman diorg la...ceh lobocop tak sporting...mogok mogok...kita mogok lobocop ;p

nasi ayam...habes diet gua =_=
So.....yg join malam ni aku, afiq, dahlia n fazly...amir mula nak datang tp ade last minit pya hal..so tak dapat join..aleh2..muka muka biasa je yg selalu smp naik jemu wahahahhaha.... telefon banyak kali cik IRYANIZA SUWARNO.....tp tak berangkat....adeh~~~~~ buzy ke kak ??.... hik3x..... kitaorg lepak kat area umah ko je pun niza....pantai dalam...ape daaa~~~~~~ kan best kalo ko turun forum...bowink dh aku tgk muka diorg wuhahahahah gelak jahat ( ekcelli cayang diorg nih..... tp malu nak ngaku wahahahhaha >_< )

lobocop dgn rambut korea nya hahhaha ;p
tgh pk cara nak buat senaman esok pagi
En.Fazly cecite cecite >_<
So pas berdekah dekuh ketawa banyak2 dengan lobocop, ly, n mokcik....perghhh banyak ketawa sambil tegang urat ketawa kat muka nih....afiq la....sengal la ko bro.......... NAK JOIN~~~~~~ wakakakkakakakaka >_<

so keputusan telah di buat nak g sungai kanceng : maklumat seperti di bawah.....

Venue : Sungai Kanceng
Date : 10 / 07 / 2011
Day : Sunday ( Tiada lagi pertukaran hari )
Bertolak dari : Port rumah Dahlia LRT universiti
Transport : Kete aku dgn mok cik = 2 keta
Mereka yg terlibat : Najib, Fazly , afiq lobocop, amir, dahlia, ayuni, iryaniza, n suhemi.

p/s : so sesape bebudak samadian yg terbaca n nak g gak...sangat2 la di alu2kan...asalkan korg ade transport beres arr....

kat mana sungai tuh??....ntah aku tak tahu....hahhahahhaha aku tak pernah g....diorg pernah la g time dulu buat plan tak hajak aku...ye la ye la mentang2 aku merantau kat sabah time tuh...cis....afiq tak habes2 cakap kita dulu...kita dulu...kita dulu pegi...siap tanya aku bayaran masuk....BRoo??...Nak kene belasah??...hahhaha

so aku google2....n tara2~~~~~~~ chantekkkk gak tempat dia ;)





So lawakan waterfall dia??.... cant wait tuk 10hb....harap2 takde la halangan huhuhu amin.

thats all................. jum jejalan nti yahooooooooooo~~~~~~ >_<

7 comments:

  1. x la cantik mana pun tempat dia hehe. Tp best la, 'kitaorg dulu" syok mandi situ :)

    ReplyDelete
  2. kuang2.... ko siap buat huruf besar nama aku kan... aku weekdays sibuk berniage ar... tgh bungkus kerepek nak angkt cmne.. ko nak aku bungkus ngan hp2 skali? huhuhu.... tp len kali kalo x dpt korang tglkn la msg... uihhh rugi gile.. da lme x jmpe korang.. ok2.. aku jadi jer... ye ar dulu2 korang lupe aku... kuang3x...

    ReplyDelete
  3. x sbr nih nk g cmping....wakakaka...

    ReplyDelete
  4. yunie : ye la ye la.... "korg dulu" erkkk cis haha

    niza : hahhahaha oooooo bz bungkus kepek ye kak??..hehe

    dahlia : ko takleh....duk kat ngumah jaga anak ;p

    ReplyDelete
  5. insyallah aku join klu xder aral melintang...huhuhu...kowang masak banyak2 ekk....

    ReplyDelete
  6. mir...ko tak datang??.....nanti kene tarik telinga

    ReplyDelete
  7. ye...aku jga ank k...aku jga ank tekak,ank rmbut n ank mata k...wakakakakak ;-p

    ReplyDelete